Уніфіковані комунікації

Протягом останніх 15-ти років, активно розвивається конвергенція телефонної та комп’ютерної мережі звана IP телефонія. Протягом останніх років, ми стали свідками унікального процесу інтеграції спочатку фізично і логічно несумісних мереж передачі даних і передачі мови в одну універсальну глобальну мережу на базі стандартизованого протоколу IP. Сучасні мережі, що базуються на комп’ютерних технологіях, поступово поглинули і розчинили в собі альтернативні технології передачі інформації.

Переваги організації IP телефонії

Обробка даних в мережах що використовують IP телефонію, дозволяє досягти неймовірної гнучкості та універсальності, зручність яких ви могли б оцінити при роботі з Web. У застосуванні до телефонного зв’язку це означає появу небувалих можливостей, як для голосових комунікацій, так і для інформаційного середовища в цілому. У сучасних умовах, поряд із традиційним доступом до мережі, абонент має доступ до глобальної або корпоративної мережі де б він не знаходився. Окремої уваги заслуговує той факт, що використання IP як середовища для передачі голосового трафіку, робить мережу фактично незалежною від відстаней: вдома чи на роботі, у відрядженні або на відпочинку, ви завжди можете отримати доступ до свого телефонному сервісу. Це не тільки дозволяє істотно заощаджувати на дзвінках, кабельної та мережевої інфраструктури, але і дозволяє використовувати сервіси корпоративної мережі, з будь-якої точки земної кулі. Сучасні корпоративні системи телефонії вийшли за рамки простого використання IP середовища для передачі голосового трафіку, і дозволяють гнучко використовувати існуючу IT інфраструктуру підприємства для отримання нових вигод і комерційних переваг, шляхом використання їх для:

Unified solutions
All in one
Video Conferencing
  • Інтеграції зі сторонніми системами, такими як Skype, Softphone, Web-додатками;
  • Інтеграція зі службами корпоративних каталогів, 1С, CRM, системами білінгу, забезпечення можливості веб і відеоконференції, засоби спільної роботи з документами;
  • Скорочення витрат на міжнародну, міжміський і мобільний зв’язок, в територіально розподілених інфраструктурах і регіональних підрозділах, шляхом побудови сучасної корпоративної середовища комунікацій;
  • Об’єднання з внутрішніми інформаційними системами 1С, CRM / ERP;
  • Запис телефонних розмов і контроль якості обслуговування клієнтів центру обробки викликів (Call-центрів);
  • Простого і легкого масштабування телефонної інфраструктури з єдиним центром управління викликами, і розподіленої телефонної мережі компанії;
  • Об’єднання різних існуючих систем аналогової або мобільного корпоративного зв’язку і технологій передачі даних в єдину телефонну мережу.

Ключові моменти побудови IP-телефонії

Існує декілька підходів до побудови телефонної мережі, залежно від цілей і розміру компанії для якої здійснюється впровадження рішення IP телефонії.
У першому підході використовується локальна мережа офісу або будинку, на базі існуючої технології Ethernet, з встановленими на комп’ютерах програмами клієнтами IP телефонії і сервером оброблювачем IP телефонних викликів. Інсталяція такої телефонної мережі, досить проста і дешева, забезпечує надійний фундамент для розвитку і подальшого зростання. Спочатку закладені можливості масштабування і зростання, дозволяють істотно скоротити витрати на подальшу настройку, обслуговування і масштабованість мережі.
Суть другого підходу полягає у використанні розподіленої мережі на базі серверних платформ які виконують роль регіональних або розподілених обробників викликів, що забезпечують комутацію голосового трафіку як між офісами, що утворюють дерево, яке складається з IP АТС, що забезпечують розподіл навантаження, і відмовостійкість рішення.

Telephone
Системи IP телефонії для великих і корпоративних і територіально розподілених організацій, надає низку ключових переваг:
  • Можливість простого і зручного доступу до сервісами мережі, з будь-якої точки світу зі збереженням безпеки доступу до мережі;
  • Підвищує доступність співробітників завдяки використанню сервісів єдиного корпоративного каталогу і номерного плану для телефонної мережі;
  • Обробка відеоконференц-викликів (Video conferencing);
  • Інтеграція з внутрішніми інформаційними системами CRM;
  • Запис розмов для контролю якості обробки викликів в контакт центру;
  • Забезпечує легкий і зручний доступ співробітників до телефонної мережі в рамках корпоративної інфраструктури. Unified Presence та ін;
  • Інтеграція мобільних пристроїв в корпоративну мережу;
  • Можливість використання програм клієнтів що підтримують стандартні протоколи взаємодії з телефонною мережею (SIP, H.323);
Кількість постачальників рішення IP-телефонії збільшується з кожним днем. Першими і згодом безумовними лідерами в цій галузі стали мережеві компанії, які спеціалізуються на випуску мережевого обладнання локальних і глобальних мереж, обладнання мережевої інфраструктури, що зуміли не тільки адаптувати свої комплекси, але й забезпечити тісну інтеграцію мережевої інфраструктури з сервісами телефонної мережі. Це дозволяє не тільки уніфікувати обладнання мережі, але й забезпечувати економію на етапі впровадження IP-телефонії в телефонну інфраструктуру.
У своїх рішеннях ми спираємося на технологічне лідерство і економічну вигоду від пропонованих рішень. І використовуємо компоненти компаній Cisco Systems, Nortel Networks, Avaya і ряду інших

Рішення IP телефонії

За більш детальною інформацією щодо розробки або інтеграції системи телефонії та контакт-центрів можна звернувшись до наших фахівців по електронній пошті support@active-solutions.com.ua або за телефоном у Києві (044) 232-11-66